you make me smile

sitter just nu i datasalen, ska snart ha datakunskap som vanligt på torsdagar. har haft näringslära innan, i typ tre timmar och 40 minuter elr ngt sånt. gjorde popatisgratäng, någon sås och en slags glass. glassen va as god! mums mums asså, haha. skrev även om fett, förra veckan skrev vi om energi. ska skriva av lärarens anteckningar typ och det går skit fort så hinner inte skriva av en fjärdedel typ :o hon säger att vi måste lära oss någon bättre studieteknik typ, haha.

slutar tjugo två idag och då tar jag väl bussen till stationen, HAHA, jag vet, jag är slö! iaf så tar jag väl tåget så snabbt som möjligt hem, cyklar hem från stationen och sen äter jag väl ngt, sen packar jag fotbollsväskan och åker och spelar match mot derby, borta. och på tal om mat så var det äppelkaka och vaniljsås i skolan idag, elr jaa, soppa också men aja.

men nu ska vi börja verkar det som, fårse om det blir ngt mer inlägg idag, det beror på när jag kommer hem från matchen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0