vi kom, vi sågs, vi segrade

är så fruktansvärt trött just nu, haha. men jag är iaf hemma nu, när jag cyklade hem från stationen så är det klart att det ska regna, så va as blöt när jag kom hem...usch! gillar inte värdet just nu asså. hösten är inget att ha. brukar bli lite kallt och ruggigt på morgonen när jag ska cykla till stationen.
orkade ingen mascara idag, så slänge på lite solpuder och lite rouge imorse. och håret satte jag upp med ett spänne bara. orkade inte göra ett skit imorse asså.
dagen va iaf rätt slapp, har bara två lektioner på torsdagar, första är näringslära, den lektionen är ju dock rätt lång, tre och en halv timme. men sen efter lunch så har jag bara datakunskap.

kläderna jag hade idag,


på väg till stationen


och här med



m a n  k a n  i n t e  f ö r ä n d r a  f o l k

men nu börjar jag bli lite hungrig så ska ta något att äta sen ska jag nog kolla på tv,
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0