vad hade du gjort i min sits?

idag blir det nästan bara bilder. har inte lagt upp så mycket bilder, har inte orkat dra över dom till datorn så en del är några dagar sena. men bild på skorna och koftan kommer iaf idag, även om det är sämst kvalité, haha.

skorna, converse. köpta på DNA, 995 kr.


insidan av skorna,


från bikbok, 399 kr


jonna i söndags. jag älskar dig!


min och felicias hand. vi är coola med lika dana ringar.


fina va? ;)


en av mina andra ringar som jag alltid har på mig.


jag i måndags tror jag.


detta hade jag på mig idag.
- t-shirt, från gina.
- chinos, från zara tror jag?
- vita tygskor, vet inte vart jag köpte dom. har typ aldrig använt dom så kände att det va på tiden nu x)


jag, på väg hem idag.


fortfarande på väg hem


och här med


va inte med på idrotten idag, skulle till tandläkaren ist. och det gick väl bra. spännde där nere och bytta gummisnoddar bara. så just nu gör det lite ont men det går över. sen gick jag och bytte storlek i mina skor, conversen.

nu ska jag plugga lite engelska sen ska jag kolla på tv. förresten, ikväll är det IDOL och ANDRA AVENYN! :)
puss så länge.



Kommentarer
Postat av: jonna ;D

jag älskar dig<3

2009-09-08 @ 17:47:52
Postat av: Felicia

aa håller med att ringarna är coola ;)

2009-09-08 @ 22:18:53
URL: http://fillannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0