över förväntan

nu har annelie och barnen åkt hem. allt blev inte som vi hade tänkt oss, haha. såhär va det,
pappa va i drögen, mamma åkte vid tio imorse till tranås, skulle komma hem senast klockan halv 2, emelie och simon åkte till lkpg vid 2, och annelie kom med barnen strax efter klockan 1. och då ville hon bara åka till lkpg och köpa ett par skor till vilmer och emilia. emilia skulle följa med henne till lkpg, men hon skulle lämna gustav och vilmer. och hon frågade om det va okej (för mamma skulle ju ändå komma hem om senast tjugo minuter), så jag sa ju att det va okej. så hon åkte, och emelie och simon åkte strax efter att annelie hade åkt. så här va jag, själv med gustav och vilmer. klockan börjar närma sig 2 och mamma hade fortfarande inte kommit, så ringde henne och frågade vart hon va. hon hade fortfarande inte åkt från tranås då, och det skulle ta ett tag innan dom kunde åka därifrån. fick faktiskt lite smått panik då, vilmer är ju trots allt bara 5 månader, och jag är ju inte speciellt van vid att ta hand om barn själv sådär. men det gick faktiskt förvånande bra. han sov ganska mycket, skönt! men den tiden han va vaken va jättesnäll, pjuuuuuh! blev lite gnällig när mamma hade kommit hem, men det va ju tur att hon va hemma då ;) hon kom hem vid klockan tre iaf, så jag va själv med gustav och vilmer rätt länge ändå, enligt mig (a)
när annelie kom tillbaka fikade vi och lite. sen gick vi en sväng och lite. nu är jag själv hemma, pappa kommer hem imorgon, emelie kommer hem imorgon, men mamma kommer hem ikväll/inatt någon gång, så jonna kommer hit sen tror jag :)

mina små älsklingar! <3 


gustav is going cp ;)


hälsade på hästarna, och vilmer tog en tupplur


gustav och hästar


vilmer sover i vagnen och gustav ska mata hästarna.


plutten :)


vilmer sover igen (:




d i s r e s p e c t f u l

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0