well, we tried

kom hem för typ femtio minuter sen, lång dag i skolan fast ändå inte så jobbig dag. först idrott, sen data och sen skulle vi haft vård och omsorg men läraren kom inte så efter en kvart så gick vi. åt och sen gick vi till katedral, till min syrra och hämtade mitt tåg/buss kort som jag hade glömt att ta med mig. så hon tog med sig det till skolan snäll som hon är ;) gick på stan en kortis och sen typ gick va bara runt. så vi hade lunchrast i lite mer än två och en halv timme. sen sista lektionen dans. trots att det är en två och en halv timmes lång lektion så gick den relativt snabbt.

felicia skakar vattenflaskan och tycker det är as kul ;)


josefine ville inte va med på kort men när jag är i farten kommer hon inte undan, bäst på att ta kort är jag ;)


jag sitter och roar mig, här är det josefine som är mästerfotografen ;)


just det! imorgon åker jag, mamma, josefine och hennes mamma till ullared! åker vid klockan sex imorgon bitti tror jag, så det blir att lägga sig rätt skapligt ikväll antar jag. men kul ska det bli :)

hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0