man kan inte förändra folk

igår kom jonna till mig sen. vi bakade bullar, vaniljbullar. jonna kunde inte baka men det gick bra iaf, eftersom jag va med och bakade och jag är ju bäst på det ;) smakade en imorse och den va faktiskt rätt god. när vi va klara med bakandet vi åkte in till mantorp en kortis, jonna åkte hem typ direkt och jag stannade ett tag sen kom även jag hem. så kom jonna till mig igen vid typ tolv, snackade lite och sen åkte hon hem, och jag gick och la mig.

idag är det match, mot mjölby södra, borta. matchen är vid tre tror jag. inte särskilt pepp men ajja. sen blir det nog bara tv:n.

(sa ju att jag skulle lägga upp en bild på skorna och koftan som jag köpte för några dagar sen, det kommer, men jag har inte hunnit ta någon bild än, haha. ha tålamod.)

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jonna är bäst på att baka bullar.

vaddå att jag inte kunde baka ?:O haha.

tack för kvällen , puss älskar dig<3

2009-09-06 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0