the risk that i´m taking

sitter här med min mjukisdräkt och gör inte alls mkt, för jag orkar inte. jag tycker att jag har varit duktig nog idag (a) jag har faktiskt läst från sidan typ 70 till 122 idag (y) jag tycker det är sjukt duktigt av mig eftersom att jag hatar att läsa. jag har tänkt att läsa till sidan typ 140 idag för då har jag läst nästan halva boken. men vi fårse, jag ska försöka iaf. och sen har jag faktiskt gjort näringsläran också, guuud så duktig jag är ibland asså. ibland är blir jag faktiskt lite stolt över mig själv, haha. men nu orkar jag iaf inte göra mer.
har kollat på videofilmer sen emelie och jag va små med emelie och simon. kul är det!

myyys :)


sitter här och funderar på om jag ska trippeltånga håret tills imorgon, hmm...det är frågan det. joo, jag ska nog göra det asså. måste duscha och torka håret innan med juu, fasiket, nu blev det jobbigt. ska ta ett tidigare tåg imorgon med förstår ni, ussssch.

iaf så blir det inte längre inlägg än såhär.

Y o u ' r e  e v e r y t h i n g  I  n e e d  a n d  m o r e

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0