stressigt

jag hinner inte skriva så mkt för måste plugga lite och sen är det träning.
igår hann jag inte heller blogga, åkte strax efter 11 till motala på dop, vilmer döptes. en kort stund i kyrkan och sen hem till dom. emilia sjöng även i kyrkan. lille mian va ju där också, och jag höll honom, mysigt! kom hem strax innan fem, packade väskan och syrran och jag åkte ner till matchen. matchen va kvart i sex mot LSW, så vi kom lite senare till samligen, haha. vann iaf matchen med 3-1, gött! sen hem och kolla på tv, (syrran hade datorn, drf det inte blev ngt inlägg igår).

detta hade jag på mig på dopet


jaaag


dop-barnet vilmer till vänster och mian till höger


och här är det tvärtom (:


gustav och jag hade kuddkrig ;)


haha


hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0