jag har väntat för länge för att ta fel

nu är jag hemma!
gick upp strax innan klockan 5 imorse, hoppade in i duschen och sen fixade jag mig. vid sex kom josefines mamma och hon och hämtade mig och mamma. stannade och tog en liten frukost"paus" innan vi kom fram. sov nästan två timmar i bilen tror jag. iaf, väl framme så gick vi in på/i ullared. va sjukt mycket folk :o trodde inte det skulle va så mycket för det har det inte varit när jag har varit där förut men men. man kan ju inte alltid ha tur. iaf så gick vi där och trängdes med våra vagnar och så. rätt jobbigt men försökte hålla humöret uppe. och om jag får säga´t själv så tycker jag faktiskt att jag lyckades väldigt bra. mamma och jag va bara osams en gång, applåder! ;) vi brukar jämt bråka när vi går i affärer, haha. men sånt är livet. hittade inte särskilt mycket...lite besviken faktiskt. jag köpte iaf: tre par spets-trosor, en sport-bh, två paket lösnaglar, ett "paket" med typ blommor som man sätter på naglarna, ett rosa nagelack och en lotion, (bild finns om du kollar ner). det va det enda jag köpte. inte ett enda klädesplagg förut trosorna och det men det räknar jag inte som klädesplagg direkt. men köpte lite kläder och leksaker till mian och vilmer.

allt jag köpte, haha!


nagelack och det där man sätter på naglarna, vet inte vad det heter x)


lösnaglarna


ikväll ska vi äta tacos så ska ner och hjälpa till lite med maten nu,
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0