hon missbrukar fett

egentligen så borde jag inte sitta vid datorn nu, speciellt inte sitta och blogga iaf. men det gör jag, och det pga en viss person, personen heter victoria gunnarsson och som själv är väldigt dålig på att blogga...hon tjatar på mig 24/7 och för att bli av med tjatet så är jag ju förstås snäll och bloggar, men slipper jag tjatet då? svar: nej! enligt henne så tycker hon att jag borde blogga 24/7 typ, men det har jag inte tid med. jag har annat att göra, jag har ett liv att leva. vill inte bara sitta och blogga hela dagarna ju, vilket liv skulle det va? okej, jag bloggar inte särskilt mkt och det är jag medveten om men jag har sagt att jag inte kommer blogga så mycket nu faktiskt. men det förstår inte victoria, för hon har ingen hjärna att tänka med. hon färgade ju sitt hår ljusare för att det skulle passa in på hennes personlighet. är man blond på insidan måste man ju va det på yttersidan också. däremot så är inte jag blond på insidan, så jag menar inte att alla som är blondiner är "blonda" på insidan (y) för så är det faktiskt inte. det finns gott om brunetter som är tröga, tror nästan dom är fler än blondinerna? ;)

här har ni den lilla flickan och hennes blogg:
http://victoriaisabells.blogg.se/


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0