god damn you´re beautiful

såå, nu ska det blir ett inlägg har jag tänkt mig.

sitter på altan med mormor, morfar, mamma och pappa just nu, dom va här på fika.
men iaf så har varit på stubbrace i gammalkil med syster och simons familj, simon körde cross dåva. åkte vid halv tolv. och kom hem för kanske en halvtimme sen elr ngt sånt. fint väder var det, vaaarmt! iaf så är jag dötrött nu, även fast jag inte har gjort ngt ansträngande, haha. men så är det ibland. och jag börjar få lite smått panik över svenskaboken, vi ska ha läst ut den om typ två veckor om inte mindre, och jag är typ bara på sidan 60 elr ngt, bläää på att läsa asså! och så har vi prov i vård och omsorg på fredag, och läxa i näringslära och engelska. usch på´t...haha, jag klagar redan, braaaa (y)
iaf så vet jag inte riktigt hur det blir ikväll, skulle se män som hatar kvinnor ikväll egentligen, mamma och pappa säger att jag typ "måste" se den för dom tror att jag kommer tycka den är bra, så jag hade egentligen tänkt att se på den efter maten men sen säger vickan och ronja att några tjejer förmodligen ska till vickan ikväll och ha lite mys. och vickan tjatar ju inte dåligt heller, men sån är hon, det får man leva med ;) iaf så får jag se hur det blir, funderar på att åka till vickan efter filmen elr så skiter jag i den och åker till henne ist, men det märks. orkar inte bestämma det nu.

jag innan jag åkte till stubbracet


nu ska jag nog sätta mig i soffan och kolla på tv elr ngt, är trööött (a)

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: victoria

du glömde skriva hur mycket du älskar mig och hur mkt ja betyder. blev lite sad där :(

2009-09-19 @ 19:21:59
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/
Postat av: jonna

du är sötast<3

2009-09-19 @ 19:29:45
Postat av: jonna

och bäst. jag älskar dig<3

2009-09-19 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0