du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le

usch, jag hinner verkligen inte med att blogga nu för tiden asså. har lite grejer i skolan som jag måste göra och så har jag massa inspelade program på tv:n som jag inte har hunnit se. jag hade tex spelat in andra avenyn sen förra veckan och det va jag ju tvungen att se idag ifall jag skulle se på det som går ikväll. och sen är det andra program med. och skolan är jag redan trött på typ :o engelska-läxa tills imorgon, näringslära till på torsdag, dans-läxa tills på fredag (dock ingen stor), och sen har vi svenska, fast där läser vi en bok och den ska va utläst om två veckor! :o jag tror alvarligt att jag kommer dö, jag kommer aldrig hinna läsa ut boken tills dess, + att vi ska skriva loggbok till den också.

iaf, slutpratat om det.
pulvermos vad kallt det va imorse, jag frös ihjäl, fast jag lever nu, haha. men gud vad kallt det va! typ minusgrader. har egentligen inget att skriva, som vanligt.
josefine har fått tandställning idag iaf, elr i överkäken dåå, underkäken kommer med tiden ;) fast hon tog ju vita plattor, så det syns inte lika mycket som på mig, haha.

nu är hon också medlem i sj (;


nu måste jag sluta,

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0