det kom som en blixt från klar himmel

me today


är hemma från skolan nu, så sitter i soffan och lyssnar på musik. känner att jag börjar bli grymt trött, ovanligt? nej. det är skolan som gör en så trött antar jag.
idag va det tacos i skolan, och då tänkte jag mig som på vifolka, lite köttfärs, några grönsaker, cremefräsch och sånna små chips ni vet? men här fanns det t o m bröd, ni vet sånna runda goda. och mycket grönsaker och olika såser och så. as gott var det! och igår va det kycklingsnitzel, också as gott! så hoppas på att få det mer gånger ;) annars brukar jag inte tycka skolmaten är sådär överdrivet god, brukar inte tycka om den alls men dom två senaste dagarna har jag ätit riktigt mycket faktiskt.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0