det är sant, men ändå en dröm

usch, ibland blir jag bara så jävla sur! ärligt så känns det som att jag vill sköta mitt eget liv! att ingen annan ska lägga sig i eller bry sig. även om jag vet att det förmodligen bara är för mitt eget bästa. just nu vill jag bara åka bort, typ upp till farmor och bo där i en vecka och bara ta det lugnt och leva livet. men så enkelt är det inte, tyvärr. utomland skulle inte heller va helt fel. dra med några kompisar, skulle va grymt kul! men nae, jag ska sitta här hemma och tråka, haha. för det finns faktiskt inget roligt att göra här hemma? skulle inte vara helt fel om någon kunde va lite social på mobilen heller.

jag idag, (det rimmade ju?)


kanske blir ett till inlägg med några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0