dad is home :)

låång dag, även fast den inte kändes så lång, haha. kom hem vid fem. köpte en svart mjukisdräkt idag, jag har letat efter  det länge och ville egentligen ha ljusrosa men nej, svart blev det. ska ha den hemma och mysa i :)

tog ett tidigare tåg idag, alltså 07.11 för att vi skulle ha idrott i sporthallen vilket vi i vanliga fall inte har. spelade iaf handboll. det tråkiga är att det är så några som är med på idrotten men men. iaf så rullade dagen på. felicia gjorde lite frisyrer på mig innan idrotten börja.

aaaschnygg, naat x)


fiin toffs felicia gjorde på mig ;)



haha!


mästerfotografen själv :)) josefine på bild



innan dansen,

kolla snygga TOFFSAR jag hade, aasööt tjej, HAHA!


just det! pappa kom hem idag. han åkte och fiskade förra fredagen med farfar och farfars bror som dom alltid gör en gång om året. men nu är han iaf hemma :) fisk fick han för en gång skull, haha.

pappa med en gädda


nu ska jag ta moppen och lämna en sak till min syrra som är nere på klämman.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: sofia

sööt tjej med toffsarna där!! ;)hehe

2009-09-18 @ 21:00:03
URL: http://sofiamariaroberttson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0