blääää

jag ligger i sängen i mitt rum nu. har preics varit uppe på toan och spytt, haha. jag vet, jag är fräääsch.

mamma har ringt om rullstol nu och skulle egentligen fått den imorgonbitti så jag kunde gått till skolan om jag hade mått bra och hade fått gips men nu sa dom att den tidigast kunde komma på torsdag, då tog mamma tag i hårdhandskarna så vi ska få rullstolen imorgon klockan 3, haha. så ingen skola imorgon men förhoppningsvis på onsdag om jag mår bra då.

ska kanske in till sjukhuset vid halv tolv och gipsas, men det är inte säkert. dom ska ringa snart. men jag hoppas på gips. det är bara om det är för svullet som dom inte kan gipsa. så det är bara att hålla tummarna.

nu orkar jag inte skriva mer,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0