bäst vare va

visst är jag duktig på att blogga? joo, jag vet! bäst är jag, verkligen. nästan så jag bloggar för ofta...

nejvars, nu ska jag inte va så ironisk. men nu förtiden är det inte så lätt för mig att bara hämta datorn om jag vill ha den förstår ni. för det kan jag inte, jag kan bara slänga på några kläder på axel om jag ska till mitt rum elr så. allt annat som jag vill ha med får mamma hämta åt mig. så hon är min lilla slav, haha. men det är ju faktiskt inte mitt fel. så är det bara. men snart åker mamma och kommer hemm vid halv fyra, hur ska jag klara mig? :o men hon har satt på tv:n åt mig, lagt telefonen bredvid mig, hämtat datorn så den har jag just nu och sen ska jag be henne hämta några tidningar med. haha. sen ska jag nog klara mig. för jag flyttar verkligen inte på mig i onödan. det gör för ont...men toan kan hon ju faktiskt inte hjälpa mig med så dit får jag hoppa själv, buhuu :(

och vet ni? min rullstol ska komma idag vid klockan tre, alltså när mamma inte är hemma. jag är själv hemma då. men han/hon får väl bara gå in i huset, haha! jag orkar inte gå ner, foten sprängs ju då :o men nu ska jag inte klaga för det finns ju faktiskt dom som har det värre!

iaf så ska jag föroppningsvis komma till skolan imorgon, om jag orkar och mår bra.
men nu måste jag dra.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0