bajs

anledningen till varför det står bajs i rubriken är för att felicia tyckte det. cool tjej är hon som gillar bajs ;)

ligger här i sängen med felicia. vi har precis ätit frukost men gick och la oss igen.



igår va det skolan som vanligt då, förta lektionen idrott, andra datakunskap, tredje vård och omsorg men skolsköterskan kom och pratade om hälsa och lite. sen lunch, gick till sub way med felicia, josefine och sofia och åt där. fjärde och sista lektionen va estitiskt val. ni vet, pratade om att jag och josefine ville byta till dans ist för musik och vi fick reda på igår att vi fick det. så vi hade dans. va faktiskt riktigt kul, läraren verkar as bra. men det är lite svårt, jag kan inte göra två saker samtidigt, elr iaf inte två olika saker med händerna och fötterna, haha! skit svårt ju ;o så jag använde bara fötterna, händerna får jag försöka använda när jag väl har klarat att fötterna/bena.
efter skolan gick jag på stan med mamma, köpte ett par skor och en kofta. bild kommer när jag har tagit. när vi va klara på stan hämatde vi felicia, hon följde med mig hem. vi åt och fixade oss. sen åkte vi till jessica, skulle bli fest där, men va inte där alls länge utan drog hem, och felicia och jag tog cyklarna och cyklade som idioter för att hinna med tåget elva över tio. och vi hann! victoria och linda kom med tåget elva över elva sen. vi gick runt och pratade med folk och så. kom hem vid två typ.

nu orkar jag inte skriva mer, för vi ska snart se på the hills (inspelat) sen vid typ 1-2 kommer annelie med barnen, alltså emilia, gustav och vilmer. ska ta hand om dom ett tag i guess.

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0