äntligen hemma!

kom hem vid två idag eller ngt, har varit på sjukhuset sen i onsdags.
snubblade på en boll på fotbollsträningen och bröt benet och så gick ett eller två ledband av.
så åkte in till akuten i onsdags kväll, fick reda på att jag va tvungen att opereras. kunde inte opereras i onsdags kväll så fick ligga över natt och skulle blivit operation i torsdags men det blev det inte heller. så fick ligga en natt till. i fredags, igår asså, fick jag reda på vid halv 11 att jag skulle opereras. så opererades vid tolv, dom satte in någon platta och några skruvar. vid strax efter två va operationen klar. hade fått massa morfin och så vilket gjorde att jag mådde illa och va trött, så spydde nästan konstant till klockan fem-halv sex. då fick jag komma upp på mitt rum igen. mådde fortfarande illa då, så spydde lite till, haha. sen somnade jag och sov i nästan 18 timmar. så alltså sov jag där en natt till. är fortfarande inte gipsad...ska förmodligen in på måndag och få gips. har kryckor nu, gör ont så fort jag rör mig men men. får förmodligen rulltstol på tisdag men annars blir det kryckor.

josefine, felicia och alexandra kom och hälsade på mig i torsdags vid lunch, tack så mycket! :)
victoria och micke kom i torsdags och hälsade på dom med, men dom kom vid fem på eftermiddagen ungefär, fick tidningar och lite godis av dom, tack så mycket! :)
pappa, syster, simon och farmor kom igår efter operationen, mådde inte så bra då och sov mesta dels men tack ändå :) farmor har ju kommit till oss nu, ska va i en vecka elr ngt sånt. och så har ju massor skickat sms och så.
så tack till alla som har brytt sig om mig! uppskattar det verkligen även om jag inte har varit så pigg alla gånger...



mer bilder kommer när jag orkar. ska iaf försöka åka till jonna en stund ikväll med tjejerna.



Kommentarer
Postat av: victoria

ja gör det för jag älskar dig

2009-09-27 @ 02:28:09
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0