We´re groing apart

sitter och myser i soffan med mig själv typ, haha. har ingen läxa eller prov eller något tills imorgon, yeeey! i´m happy! och bara en dag kvar i skolan sen är det lov, höstlov? aja, lov är det iaf och det ska bli hur skönt som helst! tummen upp på den barra. vet faktiskt inte vad jag ska hitta på då, ta det lugnt och så antar jag. träffa "gamla gänget" hoppas jag, det va grymt länge sen nu. snackar med linus och vi kommer inte ens ihåg när vi sågs sist :o skandal ju, haha! hoppas iaf att få träffa dom under lovet nu :) och om någon vill träffas eller så, så hör av er! 

va ute och gick med victoria igår, eller ska jag säga rulla? joo, ni förstår, jag hoppar ju inte runt på kryckorna i samhället, det skulle bli för jobbigt. så hon drog runt mig i min kära rullstol. och vet ni vad? det blir en favorit i repris idag kan man säga ;) vi ska nämligen göra samma sak idag. hon kommer hit sen tror jag och då tar vi en liten runda. "ut och rasta hunda" som hon/vi säger, haha!



j a g  t r o d d e  j a g  v i s s t e  v a d  j a g  v i l l e ,  n u  v e t  j a g  i n t e  l ä n g r e.

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0