två veckor, sju månader, jag längtar

idag har jag träffat min saknade jonna! hon kom till mig strax efter tolv sen satt vi och snacka och så. hon hade även med sig en rosa adidas tröja till mig, sån där tjock ni vet, som jag har i svart. hade beställt en av henne, haha (a) tack jonna! :) ni kan få se bild sen.
hon åkte hem en snabbis sen kom hon tillbaka och då hade victoria kommit till mig också. vi snackade lite sen gick vi ut och rastade mig i min rullstol lite, haha. sen in och snacka lite igen och sen åkte dom. för dom tränar ju nu...så jag har kollat på handboll på tv, sverige-danmark ju.

härom natten drömde jag att jag hade tagit bort gipset, så när jag vaknade va jag tvungen att känna om det var borta men det va det inte :( mitt kära gips satt fortfarande kvar...jag börjar tröttna på det. men om två veckor åker det och jag längtar! att jag gör! gud vad skönt det ska bli.
och inte nog med att jag vill att det ska bort, jag vill träna! jaa, ni läste rätt, jag vill träna! det är inte ofta jag vill träna men jag saknar det faktiskt och jag känner att min kondition kommer va sämst, och jag menar verkligen sämst, sämre än vad den va innan. för det kommer ta ungefär 7 månader för mig att bli frisk, kommer aldrig bli helst frisk men så gott som.

bjussar på en bild


men nu börjar "mammas pojkar" och det är ett måste att se.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0