trodde inte man kunde sakna någon så mycket som jag saknar er

åhhh, jag saknar mina älsklingar för mkt! jag klarar mig inte utan er. ni är bäääst! utan er är jag verkligen ingenting, ni är liksom allt för mig. ni får mig alltid på bra humör. ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig, det går inte att beskriva. hoppas ni har det bra, jag längtar grymt mkt tills ni kommer hem. vill att ni ska komma hem nu...

jag älskar er jonna och victoria! <3

btw, victoria ska ringa mig idag tror jag :'D

Kommentarer
Postat av: victoria

det var svårt utan dig också älskling. du är min andra halva och det vet du, utan dig är jag inget! <3

2009-10-28 @ 23:42:32
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0