studiedag

idag är det studiedag förstår ni, och det är väl skönt. men finns inte så mycket att göra. ville egentligen åka till stan men det känns inte så kul att åka runt i min rulltstol där + att jag inte har någon skjuts så.

oj! kollade på klockan nu och den är redan fem över tre! :o shiiet va fort dagen har gått. har legat framför tv:n hela dagen i princip. ovanligt, joo jag vet. haha. men jag har faktiskt gjort lite nytta, elr nytta och nytta men...jag har satt dit lösnaglar. blev inte så bra den här gången men orkade inte va noga juu. och det känns som att dom inte sitter så bra så dom åker nog av snart, haha.

så blev det iaf


/[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0