she´s coming home! :'D

idag har jag varit i stan med syster och simon. så kom hem nyss, åkte vid typ tolv. och jag hade min cp-sko på mig, haha! den är verkligen skitful...men om jag har den så kan jag gå mer på foten och blir därför inte så jobbigt att hoppa ;) gipset har faktiskt gått sönder vid hälen, typ ett hål. men what ever ;)
lockade håret lite snabbt innan vi åkte, inte alls noga! så ni kan få se någon/några bilder på det innan jag ska kolla på tv.

haha, glad som alltid (y)


såå blev det


ajja


blev inte så bra men skulle ju trots allt bara gå på stan.

och vet ni vad jag kom på nu? joo, victoria kommer hem idag! wiiihooooo :'D  jag är så jävla glad! har saknat henne så fruktansvärt mkt. ska nog ut och gå när hon kommer hem tror jag.

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: victoria

du vet hur mycket jag älskar dig

2009-10-28 @ 23:40:37
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0