näringslära

sitter i datasalen nu och har näringslära. Har bakat muffins, chokladmuffins. men efter der gick vi upp till datasalen för att göra ett grupparbete. ska planera en måltid till nästa gång som vi sedan ska tilllaga och skit. spagetti och köttfärssås blev det med lite småsaker till.

börjar bli grymt trött på det nu, orkar inte jobba mer..ansträngande för hjärnan, haha. men jag är nog inte ensam om att va trött. och jag är verkligen död på morgonen när väckarklockan ringer! och jag har gått och lagt mig as tidigt varje kväll nu i ett tag men inte fan hjälper det!? :o jag är fortfarande lika trött på morgonen, illa. men sånt är livet.

nu har vi bara en kvart kvar av lektionen, skulle behöva hjälp med inlämningsuppgiften som vi ska lämna till henne, egentligen idag men går nog imorgon med. men hon kommer aldrig till mig :@ har väntat hela lektionen/dagen (har haft näringslära sen 08.10 ju) på att hon ska komma, men det gör hon inte. så börjar bli lite smått arg...

iaf så ska jag fixa lite annat nu innan vi ska sluta.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0