jag kan också va duktig ibland

okej, jag kanske inte är så duktigt på att blogga, men jag är duktig på annat vill jag lova!

för det första så va det första dagen i skolan utan rullstol idag, alltså en hel dag på kryckor, applåd till mig (a) inte nog med det, jag har jobbat ifatt i matten, jag har gjort engelska-läxan som jag missade och jag har lämnat in näringsläran som jag skulle lämnat in förra veckan. och idag när jag kom hem så badade jag, va själv hemma. så alltså tog jag fram allt jag behövde helt själv, wiihooo, det går frammåt (Y) och inte nog med det! jag BAR upp damsugaren för trappen och damsög mitt rum. GUD VAD JAG ÄR DUKTIG!
nu har jag bara att göra klart näringsläran till imorgon, har fyra frågor kvar, josefine har hjälp mig med dom andra, hihi. tack så mycket! nästa vecka ska jag göra hälso-provet som jag missade när jag låg på sjukhuset, efter skolan :O och på måndag har vi även matte-prov, kuul...och på onsdag nästa vecka ska vi va klara med någon uppgift i vård- och omsorg som vi fick idag och så har vi även engelska-läxa tills dess. och torsdag ska vi nog va klara med ett häfte i näringsläran. så nu framöver lär det bli en del plugg...


J a g  k a n  i n t e  f ö r s t å  n u
v a d  s o m  h ä n d e  h ä r  i n o m  m i g



/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0