internet är cp och dom bästa är borta

vårt internet har inte funkat och inte datorn heller. vet inte vad det va/är för fel på det. för ibland funkar det och ibland inte, irriterande! men för tillfället funkar det (Y)

har varit i motala idag med familjen och simon. gått på stan, köpte en t-shirt tillsammans med syrran. det enda jag köpte faktiskt, hade bestämt innan att jag inte skulle köpa ngt, konstig som jag är. och jag tycker faktiskt att jag lyckades. sen åkte vi till micka, anders och lille mian. söt är han! liiiten är han också för den delen. han är lite mer än två månader men väger inte så mycket mer än 4000 gram. liten skit asså ;) men han börjar lägga på sig lite nu, haha. fikade och spelade wii där iaf. sen åkte vi till annelie, peter, emilia, gustav och vilmer och hälsade på dom en snabbis barra. vilmer börjar bli stor nu, hihi. såå mysig är han. hans lår, jag älskar dom! jag älskar hela han!
världens bästa kusiner har jag! :)<3

imorgon ska jag iaf sitta i seket igen. ser inte fram emot det...

btw, jonna åkte till turkiet i torsdags och kommer hem på torsdag, victoria åkte till spanien idag och kommer hem på onsdag. jag saknar dom, att jag gör! längtar tills dom kommer hem! har ingen att sms:a med, buhu ;) men iaf, jag älskar er! <3

jag <3 jonna


jag <3 victoria


men nu ska jag äta, revbenspjäll och pommes för att vara lite mer exakt.

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0