i never thought

hejsan

lyssnar på den här låten just nu:
http://www.youtube.com/watch?v=FF5Q1jr28PM

nu är jag iaf hemmafrån skolan. skönt! jag höll på att somna i taxin, pinsamt, haha. så nu ligger jag i sängen med nerdragna persienner, datorn i knät och läxböckerna bredvid mig. ska snart plugga hade jag tänkt. eftersom jag inte har ngt till imorgon och inte vill plugga i helgen så ska jag plugga lite nu till nästa vecka på måndag, elr göra lite på inlämningsuppgiften i omvårdnad.

jag har märkt en sak. gipset har blivit mycket större, precis under knät där de slutar får jag in hela fingrarna. och skinnet är sladdrigt, haha. kommer inte ha några muskler kvar alls sen, buhu. på tisdag ska jag iaf in och ta bort gipset och stygnena och sen förmodligen få gipsskena. kanske får ett annat gips men troligen inte. för det jag har nu är ngt specialgips.





/hannalinneaandersson.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0