i like it, like it

bra på att uppdatera är jag, att jag är, haha.
men jag hinner faktiskt inte.

va iaf i stan igår med mamma, syster emelie och simon. jag hade ont i händerna efter att ha gått typ 5 timmar på stan, att jag hade! har fortfarande ont, haha...är skit öm, ajaj :( men nu ska jag inte klaga. köpte iaf en vit vinterjacka och en illrosa mössa. elr jag fick jackan av mamma, TACK MAMMA! :) direkt efter stan skjutsade hon mig till klämman och jag kollade på innebandy med josefine och victoria. sen hem, äta och sen åka till josefine med några tjejer, mys! va kanske inte så social, somnade under filmen (a) men tack för kvällen tjejer! :)<3

mössan och jackan, haha (a)


jackan är verkligen jätteskön men undrar hur länge den kommer hålla sig vit (a)


nu ska jag kolla på wildfire sen ska jag plugga och sen blir det nog att kolla på b-lagsmatchen vid halv sex ikväll elr ngt.

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0