jag gav mig ut på en okänd väg

skulle varit själv hemma igårkväll, så fick rycket och mamma ringde till annelie och frågade om jag kunde komma dit och sova där. och det kunde jag. så mamma skjutsade dit mig strax efter klockan tre. jag sket i rullstolen och tog kryckorna ist, haha. kunde ju inte gå och bära runt på vilmer men han fick sitta hos mig i soffan ibland och så fick jag mata honom. sööt är han! emilia, gustav och annelie skrev på gipset med. och annelie skrev åt vilmer (jag älskar min kusin/vilmer). gick och la mig  tidigt igårkväll, ska sjukt trött :o kom hem runt klockan halv fyra idag. och då satte jag mig och gjorde matten som jag har kommit efter i sen jag va på sjukhuset elr inte i skolan. och nu är jag faktiskt ifatt igen, fast jag fattar typ inte ens hälften av det jag har gjort men men...

kommer lite bilder nu ist:

min lilla bebis


viiiilmer


:)


emilia, vilmer


naaaw


fiiint jag rita va? :)


bääst är jag ;)


emilia ritade mig, x)


(:


satte dit en blomma på tummen och lillfingret också, säämst bild.


ser pyttelite på tummen och lillfingret ser man inget på typ. men ajja


jag och josefine i fredags ;)


nu ska jag dra, PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0