flizan och jag

sitter här med fliiiizan nu. hon har ju sovit här inatt, mys!
vi tar bussen in till mjölby vid klockan ett. ska förhoppningsvis bowla om det inte är så mycket folk. med syster och mamma också isf. nu vet jag inte vad vi ska göra. vänta på att vi ska åka antar jag, haha.

nu har fliizan och jag haft lite roligt med webcamen, haha! och vi är så snälla idag så vi bjussar på några bilder.

<3


någon som vill ha oss i present? ;)


hihi


syster kom in i bilden också :)


söta tjejer ;D


haha!


HAHA!


HAHAHAH!


jag är verkligen generös idag!

nu ska vi dra, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)<333

2009-10-27 @ 19:47:01
URL: http://fillannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0