it´s not ganna end good

nu ska jag ta och lägga upp ett inlägg igen, haha!
jag funderar återigen på att sluta asså, jag hinner inte med och känner att jag inte har ngt att skriva om som vanligt. elr så bloggar jag när jag känner fört och därför inte så ofta kanske. fårse, jag är ju inte direkt så bra på att fatta beslut..

vaccinera mig mot svininfluensan i fredags, jag och syrran, vi tillhör nämligen riskgruppen. fy fasiket va dåligt jag mådde natten till lördag och sen hela dagen på lördag fram till kvällen. sov inget på natte, mådde illa, hade feber, ont i huvet och det gjorde ont i hela kroppen så fort jag rörde mig. men det va pga av sprutan, kul! knarkade panodil (y) iaf så mådde jag bättre på kvällen och nu mår jag bra igen.
idag blev det mormor och morfar med släkten, morfar fyllde/fyller faktiskt 71 idag, grattis morfar! :)<3
sen skulle emelie och jag sitta i seket på f 94/95 match.

mian :)


skulle prova locka håret idag men det blev väl sådär :P


nu är jag iaf hemma och kollar på tv, och jag ska fortsätta kolla nu, puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0