den stora dagen

idag va den dagen då det va tänkt att jag skulle ta bort mitt gips.
mamma och jag åkte in, väntade på att få komma in.
de tar bort gipset + stygnena (ca 10 st)
skulle fått ngn gipsskena
tar fram ngn skitstor typ stövel, större än en pjäxa.
va tänkt att jag skulle ha den, men nej.
fanns en annan grej också, inte den heller.
så det bestämdes att jag skulle få gips, ett lite mjukare.
de gipsade och vi väntade på att det skulle torka (vitt gips)
när det väl hade torkat skulle jag pröva att gå på det för att se hur det blev.
då märker dom att mitt knä går väldigt mkt inåt när jag går.
massor olika människor kommer och kollar på det.
de va tvugna att ta bort gipset igen och gipsa om pga knät.
konstaterade att jag hade överrörliga höftleder och hade knäna inåtvinklade (ko-bent).
de fick gipsa så att knät va rakt fram men att foten pekar utåt.
med LILA gips, för det vita va typ pissgult, as fult! men vetifan om de lila va snyggare asså.

det här gipset i 4 veckor nu, yeah...


det här gipset är iaf smidigare, men STENHÅRT.

nu måste jag göra lite näringslära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0