biffigast i stan sen?

nu är jag hemma!

taxin va rätt sen idag efter skolan. josefine åkte med mig hem i taxin så hon väntade ju med mig då va.
har idrott första lektionen på fredagar, och nu tyckte läraren att jag skulle va i "gymrummet" och träna överkroppen om det gick. och det gör det ju så jag ska va där inne så länge jag inte kan va med på idrotten pga benet vilket jag tycker är rätt kul ändå, men inte så kul att va där inne själv. iaf så fick jag kolla ut lite övningar jag kunde göra och så. men vet ni? på tisdag ska klassen simma i simhallen dårå, och jag kan ju inte det. så jag skulle va i idrottssalen själv och träna :o kul att va där själv, nej, inte direkt...får fan panik av att bara tänka på det. tycker inte om att va själv sådär. kommer ha värsta biffiga överkroppen efter de här veckorna sen, elr? naaaaat, haha! 
sista lektionen idag är ju dans och det har vi i elsas hus, alltså en bit att gå. och jag är ju inte bäst på att hoppa på kryckor och har inte världens starkaste armar så det va sjuuukt jobbig, haha! fick rida på felicias rygg ett tag med :$

ikväll vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, är sjukt pepp på fest men blir inte så pepp när jag kommer på att jag har gips på benet och inte kan röra mig sådär jättelätt. men ikväll blir det nog bara att va hemma och ta det lugnt, kan va skönt det med. är grymt trött på kvällarna. elr inte bara kvällarna utan hela dagarna.

men nu har jag inget mer att skriva, så vi får höras.
/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0