vilken dag!

kom precis hem efter en lång och jobbig men rolig dag.
började med att jag gick upp och duschade ganska tidigt, sen fixade mig och sen åkte mamma, jag och syster till BUSFABRIKEN i linköping. emilia, gustav, vilmer, annelie och peter var reda där, för det va ju meningen att vi skulle va där tillsammans med dom. så emilia, gustav, jag och syster "sprang" runt där inne och lekte, och jag kunde nästa göra vad som helst! :o min fot va duktig idag! :) det va iaf skitkul där inne! fast man fick visst bara vara där inne i tre timmar "/ haha.
sen åkte vi iaf till ikano en snabbis, va skittrött i benen, så orkade inte gå runt ngt typ. men hittade en navelpiercing.
sen åt jag donken, mums! och sen skjutsade dom mig till rydshallen där josefine och felicia var. var cup där så kollade där en stund, sen hem till felicia, josefine bytte navelsmycke på mig och sen tåget hem.

vilmer lekte i bollhavet ;)


sötnos :)


jag och vilmer i en liten rutschkana


skulle lagt upp en bild på hur piercingen såg ut men det funkar inte nu tydligen, får bli en annan dag

puss


Kommentarer
Postat av: emelie

pucko, det är ju du på bilden ;)

2009-12-04 @ 16:20:42
Postat av: emelie

pucko, kan du inte se skillnad på oss ? :o det är ju du på bilden och inte jag ;)

2009-12-04 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0