man kan inte alltid vara lika mogen

idag har jag faktiskt gått en bra bit, elr iaf några hundra meter, UTAN kryckor. dom har jag släppt nu! :) men gud va det är jobbigt att gå, haha. har träningsvärk i vaden också (Y) iaf så gick jag med min syrra för sen kom mamma och hämtade upp oss och vi åkte och sola. välbehövligt! har inte solat på verkligen skitlänge! skönt va det. sen handlade vi lite på city gross.
när jag kom hem rakade jag benen och hoppade in i duschen, sen bakade jag och syster pepparkakor! jag gjorde inte så jättemånga, men dom jag gjorde gjorde jag utan "mallar", förutom en.

mamma: titta ut! *pekar*
jag böjer mig ju såklart över bordet och kollar ut.
jag: va? vadå?
då börjar mamma och emelie as garva åt mig..mamma hade ju tagit pepparkakssmet från mig. och jag gick på det. så jag blev mobbad för det resten av tiden.

så fick jag ha över "såret" när jag solade för att förhoppningsvis inte få ett fult ärr sen.

 

minsta clementinen jag sett (dock ser den inte så liten ut på bilden)


skalad lite sötis


en till bild på naglarna, kanske liite bättre. så länge man inte kollar nära så är dom väl okej.


en pepparkaka till mig av mig


och varsin till resten till familjen


och min traditionella råtta ;)


julgran och ett paket gjort av mig 
 

jag gjord av syster. det va en ängel från början ;)


jag och syster är inte alltid så mogna som vi verkar *hoost* vårt mästerverk, haha!


som sagt, haha!


puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0