imorgon ryker det! :')

här kommer lite bilder från idag.

jag målar och fint bilder det ;)


hahaha!


och det här är resultatet, snyggt, joo jag vet


bilden tagen innan jag hoppade i badet.


JAG LÄNGTAR TILLS IMORGON! det ska bli såååå jädrans skönt!
jag har iaf badat idag, så jag är fräsch tills imorgon ;)
fatta, jag har inte duschat på 6 veckor :o det är sjukt vad jag saknar det. nu låter jag äcklig, men jag har ju faktiskt badat ist, haha.

matteprovet idag gick som jag trodde: hej ig!
och så hade vi läsförståelse i engelska: hej ig! där med. fatta ingenting...

och så har vi engelskaprov imorgon, jag har bara kollat igenom glosorna (Y)


men nu ska jag inte skriva mer.
pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ut salg det ser ut som det ;)

2009-11-12 @ 10:37:33
URL: http://fillannilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du ut salg det ser ut som det ;)

2009-11-12 @ 10:38:07
URL: http://fillannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0