hurry up bitch!

joo, som ni kanske förstår med rubriken så är det victoria jag pratar om, haha! hon kommer till mig, snart hoppas jag? men när det är henne vi pratar om så vet man att om hon säger att hon är på väg så har ho egentligen inte tagit sig utanför dörren än. but that´s how she is, and i´ve learned that.
vi ska iaf baka kladdkada (ovanligt?) och kolla på ullared! bra är det. lite småkul sådär.

idag har jag ju varit i skolan och när jag kom hem så hade min syster köpt födelsedagspresent till mig, hon är lite efter sådär, men jag har vant mig ;) fick iaf gele naglar, att göra själv asså. så nu har jag suttit med det i några timmar, haha! har aldrig gjort det förr ju. och resultatet blev ju inte direkt strålande men vem bryr sig? inte jag iaf. irooooni.
TACK SYSTER! :)<3

syns skitdåligt på bilden, jag vet. men orka inte ta någon bättre.


hörs.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0