hello tomato

sitter i soffan as usually, haha, men den här gången va det inte tänk att jag skulle sitta och roa på mig datorn inte utan jag skulle göra min engelska"läxa". ska skriva om en händelse i livet och det ska bli 1-2 A4. jag vet, för dom flesta är det inte alls mycket men nu är det mig vi pratar om. för dt första satt jag två lektioner och försökte komma på vad jag skulle skriva om, när jag väl hade bestämt det så skulle man göra en tankekarta, det är verkligen det värsta jag vet! jag kan inte sånt asså. iaf så tog det en lektion till för att bli klar med tankekartan och den lektionen skulle man lämna in uppgiften. kanon! så jag ska lämna in på måndag men jag tänkte att jag skulle försöka göra klart det nu för vi har prov på måndag och svenskaläxa.

och rubriken, den passar sjukt bra in på mig nu asså. jag är en tomat i ansiktet! jag är seriös, jag är verkligen illröd! och det är ju för att jag solade igår och va så blek innan, haha, lyckat (Y) men nu kan jag bara vänta och hoppas på att rödheten ska försvinna.

men nu väntar engelskaboken, pennan och suddet på mig så det är bäst att jag "tar hand om" dom, hihi.

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0