det är svårt att förklara när ord inte räcker till

idag bar det av till mormor och morfar med släkten. fikade och så. trevligt! alla de små liven va med idag med. söta är dom allihop! :) emilia och gustav börjar bli stora nu ju. och vilmer växer och blir tjocker, idag "klämde" jag inget på honom :o för idag gick jag och bar på lille mian nästan hela tiden. han somnade hos mig med, mysigt! hade typ träningsvärk i armen efter trots att han väger så lite.
tänk när man va så liten, ligga i vagnen med nappen och overallen på sig på vintern. saknar det ibland faktiskt, haha.

den här lille skiten gick jag och bar på


haha, tjockis vilmer


btw, rabih åkte ju ur idol igår! :'(


M a n  ö v a r  s i g ,  o c h  l å n g s a m t  b l i r  m a n  b ä t t r e  p å  a t t  s e 
s k i l l n a d   m e l l a n  s a n n i n g a r  o c h  l ö g n er

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad söt han är:) precis som sin kusin (hannaandersson)<3

2009-11-09 @ 09:06:14
Postat av: Anonym

det var jag fillannilsson

2009-11-09 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0