bilder på foten

tog två bilder på foten i skolan idag. så ni får se dom ist för dom på digitalkameran, för dom har jag inte orkat dra över till datorn än.

jag drar bort lite hud, haha. det mörka som är precis bredvid "såret", så har det varit över hela foten.


närbild typ


skruvarna satt väldigt långt ut tyckte doktorn. så om det blir problem med dom så ska jag ta bort dom, men tidigast om ett år isf :P 


nu är nästan all "mörk" hud borta. skrubbat som fan har jag. 

ska till "vanliga" tandläkaren sen, usch! tycker inte om det. och på måndag ska jag till tandregleringen för att kolla hur tänderna har flyttat sig och så.

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: sofia

hanna din stackare! "/ hur går det med att INTE pilla på skorpen!? ;) hehe

2009-11-14 @ 15:10:59
URL: http://sofiamariaroberttson.blogg.se/
Postat av: sandra

aj, det såg inte skönt ut :(

2009-12-07 @ 21:34:30
URL: http://sandraadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0