wiiiiiiiieee

jag tänkte på det här med elektricitet, som jag inte ens kunde stava till utan va tvungen att kolla upp det. hur fan kan allting fungera som det gör? t ex mobilen eller datorn, tänk att man kan kommunicera via en telefon elr via en dator. det är sjukt om man väl tänker efter. läskigt jue. men en sjukt bra grej, hihi.
en sak till, jag säger wiiieee väldigt ofta tydligen. alla stör sig på när jag säger det typ :( jag missbrukar verkligen det "ordet".

vet ni vrf jag lägger in det här inlägget egentligen? joo, för jag ska slå personligt rekord i hur många inlägg jag har lagt upp per dag, har som högst lagt upp tre men snart är siffran ändrad till fyra. och så var jag precis nyss inne hos gustav och emilia och skulle kolla om dom sov och det gjorde dom. gustav låg med båda armarna under huvudet och snarkade så sött :)

det enda jag ville va att du inte skulle gå bakom min rygg.

ljug inte, sanningen kommer fram, jag lovar dig.
hellre sårad av sanningen än lycklig av lögn, elr hur?

så tänk på vad ni säger och gör. tänk efter innan, liksom.


jag vill bara säga er att jag är så jävla glad. egentligen har jag ingen "riktig" anledning till varför jag är det men glad det är jag. kanske för att jag har världens bästa kompisar? :) för det har jag. dom är hur bra som helst. fast mitt humör kan ändras jävligt snabbt må jag säga, så va med, snart kanske jag blir as arg och bara vill slå sönder allting? nae va, hoppas inte det (a)

nu ska hannabara hoppa i säng tror jag. om hon ska orka ta hand om ungarna och spela match imorgon så är det nog bäst att hon sover nu. så jag får säga godnatt nu, har sagt det förut, elr hejdå för dagen men nu menar jag verkligen godnatt och hejdå för dagen, hihi. så idag blir det inget mer inlägg. jag har ju faktiskt varit sjukt duktig och lagt in snart fyra, och en del relativt långa, inlägg idag. elr om det är duktigt det vet jag inte men jag tkr iaf det. för jag har ju en kompis som heter victoria gunnarsson och som tjatade som fan på mig ett tag att jag skulle blogga men nu är det tvärtom.
AJA, NU SKA JAG SOVA! GODNATT OCH SOV GOTT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0