tandställning eller inte


imorgon klockan 14.00 ska jag till tandregleringen i linköping. dock bara prata, jag får nämligen reda på om jag ska få tandställning elr inte. spännande ;o är lite nervös faktiskt. jag vill ha tandställning för jag verkligen HATAR mina framtänder som ser ut som kanintänder med en stor glugg emellan. usch på´t barra. men om jag skulle på tandställning var det för att jag hade överbett. men eftersom jag vill ha tandställning så tror jag inte att jag kommer få det. men det märks.

matteprov imorgon som jag har nämt förut, men jag orkar faktiskt inte plugga till det. borde det för jag kan inte, jag typ blandar ihop olika saker (?) :o gilmore girls om en stund :)
/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0