snäll flicka (a)

hemma nu, elr kom hem för ett tag sen. mamma och jag klippte typ hälften var hos mormor och morfar, så lite gjorde jag ju. oh sen när jag kom hem så var jag ännu duktigare, klippte hela gräset här hemma :) sitter iaf vid tv:n nu och min syster är jobbig, jävligt jobbig! men sånt ät livet ;)

det luktar bebis om min tröja :'D kanske är för att jag hade den här tröjan på min när jag bar lille vilmer igår. bebis luktar så gott (a) tänker aldrig tvätta den här tröjan mer, hihi. joorå, men jag vill inte ju.

här kommer den enda bilden jag tog igår, syster och vilmer :)

Kommentarer
Postat av: felicia

hur jälva söt kan man inte va så jälva gullig :)<3 du med hanna <3

2009-05-09 @ 16:51:36
Postat av: Anonym

trodde det var du :o

2009-05-09 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0