smart som jag är (Y)

eftersom jag har haft ont i huvudet och varit snorig i en vecka nu så fick jag en tid 10.30 på vårdcentralen idag. gick dit med victoria och jonna för jag ville inte gå själv, läskigt ju (a) när jag kom in så sa hon att jag skulle komma klockan halv 11 och vad tror ni klockan va när jag kom dit? joo, 09.30, HAHA! jag kan fan inte klockan asså (a) gick iaf tillbaka vid HALV ELVA sen, själv också :o duktigt va? :) fick då reda på att jag hade bihålinflamation. så nu ska jag äta pencilin i 10 dagar, 6 tabletter om dagen :o kommer aldrig komma ihåg, ska nämligen äta 2 vid frukost, 2 vid middag och 2 vid kvällsmat. jag kommer ju inte ens ihåg mina "vanliga" mediciner.  skit samma :)

blir ingen träning ikväll, får inte träna när man äter pencilin :s fuck! matteprov på onsdag, ska kolla lite på det nu, fattar dock inget, men ska försöka hinna kolla på det lite innan gilmore girls.
/ hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Fillan

smart tjej som kan klockan haha:):)

2009-05-18 @ 17:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0