skola snart

ja ni, klockan är bara kvart i 9 och jag är redan klar. har inte sminkat mig elr ngt, bara satt upp håret i en bulle och tagit på mig kläder. så sähär ser jag ut just nu:
 
det är ju torsdag så det är drf jag inte har åkt till skolan än, vi har ju sovmorgon till halv 10. men normalt sätt så skulle jag inte ha haft tid att sitta här innan men jag vaknade vid tio i åtta av att hanverkarna lever och har sig. kunde inte somna om så gick ner och åt frukost och sen tog jag på mig kläder. fick bli det linnet som jag köpte tsm med min syster och sedan mjukisbyxor till det och en svart tjocktröja över sen med. orkar inte ha jeans elr ngt, skönast med mjukisbyxor.
 
vi har håltimme idag med men mamma ska skjutsa mig till skolan och drf kommer jag inte åka hem på håltimmen, brukar ju ta moppen till skolan och så åka hem på håltimmen men inte idag. blir väl att gå runt i den "stora" skolan och glo. mamma ska skjutsa mig vid 20 över iaf. innan dess ska jag fixa lite småsaker barra.
och om jag ska hinna de så måste jag dra nu. vi hörs förmodligen efter skolan.
ha en fin dag :)
/ hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0