plugg = trökigt

i onsdags hade vi so prov, idag hade vi nationellt i kemi och imorgon har vi fysik prov. inte rowligt. började kolla på det precis nyss, gjorde instuderingsuppgifterna iaf. mer orkar jag inte, det finns ju faktiskt roligare saker att göra, right? men sen är det iaf slut på prov, i think.

fick reda på betygen i matte idag med, jag blev sänkt för typ ett tag sen, men hon höjde mig till VG igen. lite glad är jag allt. fick faktiskt vg på nationella i matte :o
imorgon har vi sovmorgon, grymt skönt! har inte det på fredagar i vanliga fall men dom som är klara med en sak i spanskan fick ta sovmorgon ist, inte helt fel det inte :) elr hemmastudier som vi nu skulle kalla det. haha.

what about Brian har jag börjat kolla på med, det är faktiskt bra. det verkar vara ist för gilmore girls? jag vet inte varför det är slut om det nu är det. funderar på att ta och sätta mig framför tv:n en liten stund nu.
/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0