pain

usch och fy och blä vad det gör ont i tänderna! kan typ inte ens bita ihop, gör så grymt ont. igår kände jag typ ingenting förens sent på kvällen. men nu, nu jävlar gör det ont, hihi. men det är bara att bita ihop, HAHA! min humor asså x)

och jonna kom förbi mig igår kväll för att se hur jag så ut och så och sen säger hon:
- gå inte ut nu om det börjar åska, det träffar dig lättare då eftersom du har tandställning. (jonna)
- nee? ;o fan va läskigt! (jag)

fast hon skämtade tydgligen bara. skratta åt det gjorde vi med, haha!

har bestämt mig för att träna ikväll iaf, rätt länge sen känns det som. sista dagen med pencilin är det idag, skönt! men nu väntar yoghurten på mig, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0