nu är jag hemma

kom hem vid halv fyra idag. fikade och lite sen åkte jag och kollade på fotboll med josefine, victoria och jonna.
har iaf haft det bra i S:t Anna.
här kommer en jättekort sammanfattning av dagara.

fredag: kom dit vid 12 och vid 4 kom emilia, gustav, vilmer, annelie och peter och även gunilla och bertil. gick ner till ladan och spelade pingis och fotboll med ungarna och lite. spelade även pingismatch mot annelie, haha. pingis är faktiskt kul.
sen tog vi det väl bara lugnt och så.

lördag: gick upp rätt tidigt, åt frukost och greja. sen satt vi ute i solen och lite, va även nere i ladan och spelade igen. kvällen spenderades framför tv:n.

söndag: gick upp tidigt, packade ihop sakerna och åt frukost. klippte gräset med en åkgräsklippare med emilia och gustav i en vagn bakom, hihi. åkte hem strax efter 1 och kom hem vid halv fyra, som sagt va.

här kommer lite bilder, en del är på hus, andra är på gustav, emilia elr vilmer och en del är från ladan.

huset som jag sov i visst målar jag fint? ;)duktig som jag är ;)
den här bilden får avsluta, har spenderat helgen med dom här ungarna mest :)


hoppas ni är nöjda.
/ hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0