my day

då va den här dagen avklarad med, typ. åkte till bruket och badade med jonna en stund idag. sen åkte vi till klämman och kollade på en match där och sen hem igen och sen tillbaka till klämman, men då var det vår tur att spela. matchresultatet blev 1-1. det har varit sjukt varmt idag asså! men nu ska jag INTE klaga, värme sitter aldrig fel, och inte sol heller för den delen. sol, det älskar vi! duktig har jag varit idag med tkr jag, jag har faktiskt tagit typ en bild, HAHA! men bättre än inget, right? :)

nu blir jag arg, det är cp igen, får inte över bilderna som jag tog idag :@ dom va iaf på jonna när hon badade.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0